Thema: Ondernemerschap, Hoe doe jij dat?, Uitvaartkrachten Academy

Hoe val je op bij de uitvaartconsument?

Onderscheidende details als marketingtool voor de uitvaartondernemer.

De uitvaartwereld is in beweging. Er komen steeds meer uitvaartleiders bij, ook in 2021. Tijd voor bezinning en de volgende overwegingen:

Hoe

  • onderscheid jij je dan van anderen?
  • zorg je ervoor dat mensen je weten te vinden en zelfs speciaal om jou vragen?
  • doe je dat, het verschil maken?

Elke uitvaartleider vindt persoonlijke aandacht belangrijk. Je luistert goed, je doet wat de overledene of de familie aan je vraagt. Op bijna iedere uitvaartsite staan dezelfde woorden: wij luisteren echt, wij zorgen voor een persoonlijke uitvaart. Maak je daarmee het verschil?

Hoogste tijd voor details met marketingwaarde.

Er is veel meer mogelijk door alert te zijn op details. Verschil maken door juist iets te doen waar de familie niet om vraagt maar wat zich wel heel goed laat uitvoeren.  Speciaal hiervoor is een workshop ontwikkeld door Uitvaartkrachten Academy.

Tijdens deze workshop

  • bespreken we op welk moment je met een detail iets kunt doen.
  • laten we verschillende onderdelen en manieren afscheid zien.
  • krijg je voorbeelden, handreikingen, begeleiding en tips van de trainer en feedback van de medecursisten.

Samen met de trainer en met jouw collega-deelnemers ga je meteen praktisch aan de slag met de details die het verschil maken, zowel voor jou als ondernemer als voor de nabestaanden. Je oefent alle methodes in een veilige omgeving zodat je na de workshop alles vol zelfvertrouwen toepast. 

Nabestaanden zullen je later bedanken voor dat ene detail waarmee jij het verschil maakte. Ze vertellen dit door aan iedereen die het wil horen. Dàt is de beste reclame en marketingtool voor jouw onderneming.

De eerste workshop vindt plaats op dinsdagavond 9 februari a.s. in het crematorium ‘t Lief in Beesd.

Interesse? Stuur een mail naar academy@uitvaartkrachten.nl